Dodatne usluge:
- Računovdstvene usluge – knjigovodstveni i računovodstveni poslovi, obračun plata, izrada poreske prijave, računovodstveni i poreski konsalting;
- Evidencija ulaznih i izlaznih računa
- Izrada PDV prijave
- Izrada finansijskih izveštaja i izveštaja za statističke potrebe
- Izrada konsolidovanih finansijskih izveštaja
- Prijava i odjava radnika, prijava i odjava radnog staža
- Kalkulacije nabavne i prodajne cene robe
- Vođenje dodatnih evidencija kao što su KEP knjiga i lager robe
- Izrada i vođenje svih vrsta pomoćnih knjigovodstvenih evidencija
Osim navedenih, nudimo Vam i sledeće usluge:
- Nudimo i usluge popunjavanja uplatnica, odnošenja dokumentacije, podnošenje svih vrsta obrazaca u sve nadležne institucije, koje su vezane za redovan i nesmetan rad preduzeća.
- Takođe Vam možemo pomoći u izboru izgleda budućeg pečata i izrade istog, ali i štambilja, i faksimila
- Savete vezane za početak poslovanja i to u skladu sa svim zakonima koji se tiču poslovanja privrednog društva.
Pružanje usluge iz oblasti javnih nabavki:
Praćenjem portala javnih nabavki obaveštavamo vas o:
- Odgovarajućim raspisanim tenderima, objavljenim pozivima za podnošenje ponuda i konkursnoj dokumentaciji
- Datumima otvaranja ponuda, kao i datumima produženja roka za otvaranje ponude
- Izmenama/dopunama konkursne dokumentacije, odnosno Odlukama o dodeli ugovora, odnosno obustavi postupka javnih nabavki
- Svim promenama u toku postupka javne nabavke
Pripremanje i podnošenje ponude:
- Analiza Konkursne dokumentacije, tumačenje obaveznih i dodatnih kriterijuma i zahteva Naručioca, traženje dodatnih pojašnjenja od naručioca
- Izrada termin plana – spisak potrebne dokumentacije za učešće na tenderu
- Zahtev za razjašnjenje konkursne dokumentacije
- Davanje saveta za pripremu i podnošenje ponude
- Pregled svakog dokumenta
- Pakovanje i zaštita ponude ( čime se onemogućuje svaki vid oštećenja, odnosno zloupotrebe podnete dokumentacije)
- Podnošenje ponude
- Prisustvovanje i aktivno učestvovanje u javnom otvaranju ponuda na osnovu pismenog ovlašćenja klijenta
Osim svega napred navedenog DIVIDER d.o.o. je tu da vas uputi u najbolji izbor, te da vas uputi da naučite da birate pažljivo za koji ćete tender da se odlučite, a koji odgovara vašim mogućnostima, skraćujući Vam na taj način nepotrebne troškove koje iziskuje konkursna dokumentacija, koja na prvi pogled deluje primamljivo i lako.
Priprema dokumentacije podrazumeva podatke o firmi, zaposlenima, finansijske informacije, polise osiguranja, uverenja, izjave o kvalitetu i studije slučaja prethodnog rada. U saradnji sa nama i prepuštanjem pripreme tenderske dokumentacije direktno izbegavate konfuziju oko podele odgovornosti i rokova.
Po dobijanju kompletne ispravne dokumentacijie pristupa se pakovanju konkretne ponude uz maksimalnu zagarantovanu tajnost i poverljivost.
Za sve napred navedeno preuzimamo odgovornost prema Vama i to tako što po sklapanju ugovora o poslovnoj saradnji sa vašom firmom preuzimamo svu odgovornost u delu posla koji će biti jasno naveden ugovorom.
Napominjemo da se celokupna ponuda može korisiti selektivno i prema potrebi, bez ograničenja.
Takođe napominjemo da ukoliko nam ukažete povrenje, odgovaramo krivično i materijalno za svaki dokument, kao i za informacije koju posedujemo o Vašem preduzeću.
Čuvanje dokumentacije se podrazumeva na osnovu klauzule iz ugovora o poslovanju sa vašim preduzećem.