Dodatne usluge

Dodatne usluge:

  • Računovdstvene usluge – knjigovodstveni i računovodstveni poslovi, obračun plata, izrada poreske prijave, računovodstveni i poreski konsalting;
  • Evidencija ulaznih i izlaznih računa
  • Izrada PDV prijave
  • Izrada finansijskih izveštaja i izveštaja za statističke potrebe
  • Izrada konsolidovanih finansijskih izveštaja
  • Prijava i odjava radnika, prijava i odjava radnog staža
  • Kalkulacije nabavne i prodajne cene robe
  • Vođenje dodatnih evidencija kao što su KEP knjiga i lager robe
  • Izrada i vođenje svih vrsta pomoćnih knjigovodstvenih evidencija

Osim navedenih, nudimo Vam  i sledeće  usluge:

  • Nudimo i usluge popunjavanja uplatnica, odnošenja dokumentacije, podnošenje svih vrsta obrazaca u sve nadležne institucije, koje su vezane za redovan i nesmetan rad preduzeća.
  • Takođe Vam možemo pomoći u izboru izgleda budućeg pečata i izrade istog, ali i štambilja, i faksimila
  • Savete vezane za početak poslovanja i to u skladu sa svim zakonima koji se tiču poslovanja privrednog društva.

Pružanje usluge iz oblasti javnih nabavki:

 Praćenjem portala javnih nabavki obaveštavamo vas o:

  • Odgovarajućim raspisanim tenderima, objavljenim pozivima za podnošenje ponuda i konkursnoj dokumentaciji
  • Datumima otvaranja ponuda, kao i datumima produženja roka za otvaranje ponude
  • Izmenama/dopunama konkursne dokumentacije, odnosno Odlukama o dodeli ugovora, odnosno obustavi postupka javnih nabavki
  • Svim promenama u toku postupka javne nabavke

Pripremanje i podnošenje ponude:

  • Analiza Konkursne dokumentacije, tumačenje obaveznih i dodatnih kriterijuma i zahteva Naručioca, traženje dodatnih pojašnjenja od naručioca
  • Izrada termin plana – spisak potrebne dokumentacije za učešće na tenderu
  • Zahtev za razjašnjenje konkursne dokumentacije
  • Davanje saveta za pripremu i podnošenje ponude
  • Pregled svakog dokumenta
  • Pakovanje i zaštita ponude ( čime se onemogućuje svaki vid oštećenja, odnosno zloupotrebe podnete dokumentacije)
  • Podnošenje ponude
  • Prisustvovanje i aktivno učestvovanje u javnom otvaranju ponuda na osnovu pismenog ovlašćenja klijenta

Osim svega napred navedenog DIVIDER d.o.o. je tu da vas uputi u najbolji izbor, te da vas uputi da naučite da birate pažljivo za koji ćete tender da se odlučite, a koji odgovara vašim mogućnostima, skraćujući Vam na taj način nepotrebne troškove koje iziskuje konkursna dokumentacija, koja na prvi pogled deluje primamljivo i lako.

Priprema dokumentacije podrazumeva podatke o firmi, zaposlenima, finansijske informacije, polise osiguranja, uverenja, izjave o kvalitetu i studije slučaja prethodnog rada. U saradnji sa nama i prepuštanjem pripreme tenderske dokumentacije direktno izbegavate konfuziju oko podele odgovornosti i rokova.

Po dobijanju kompletne ispravne dokumentacijie pristupa se pakovanju konkretne ponude uz maksimalnu zagarantovanu tajnost i poverljivost.

Za sve napred navedeno preuzimamo odgovornost prema Vama i to tako što po sklapanju ugovora o poslovnoj saradnji sa vašom firmom preuzimamo svu odgovornost u delu posla koji će biti jasno naveden ugovorom.

Napominjemo da se celokupna ponuda može korisiti selektivno i prema potrebi, bez ograničenja.

Takođe napominjemo da ukoliko nam ukažete povrenje, odgovaramo krivično i materijalno za svaki dokument, kao i za informacije koju posedujemo o Vašem preduzeću.

Čuvanje dokumentacije se podrazumeva na osnovu klauzule iz ugovora o poslovanju sa vašim preduzećem.